23 November 2010

PEMAIN BOLA SEPAK KEDAH TABUR JASA DI STAR ALOR SETAR


Wan Rainbow, 3 dari kanan bersama guru dan pemain STAR FC



Pasukan STAR FC berpeluang menerima tunjuk ajar daripada seorang pemain bola sepak Kedah iaitu wan Mohd Asyraf yang telah mewakili pasukan Kedah dalam kempen Piala Malaysia baru-baru ini, sekarang beliau mewakili Kedah dalam kempen Piala Emas Raja-Raja.

Wan Mohd Asyraf bukanlah asing kepada STAR FC kerana beliau merupakan bekas pelajar STAR Alor Setar dan pernah bermain untuk pasukan STAR FC. Di kalangan guru dan rakan beliau lebih dikenali sebagai "Wan Rainbow". panggilan mesra kepada beliau.

Penganjuran Klinik Bola Sepak ini adalah bertujuan menyiapkan pasukan STAR FC untuk kejohanan pada tahun hadapan. Dengan kedatangan Wan Rainbow ke padang SMKTAR, ia telah menyuntik semangat pelajar SMKTAR untuk berlatih dengan lebih gigih lagi. Sepanjang klinik berlangsung, semua pemain telah menunjukkan komitmen yang tinggi. Setiausaha Sukan SMKTAR, En Mohd Rizal berkata, pemain menjadi teruja dapat bersemuka dengan pemain yang telah berjaya mengharumkan nama negeri Kedah dan beliau berharap kejayaan Wan Rainbow akan menjadi pendorong kepada semua pemain STAR FC untuk berjaya dalam permainan bola sepak.


No comments:

Post a Comment