21 April 2012

PESTA BOLA SEPAK 7 SEBELAH STAR ALOR SETAR MERIAH.

 Alor Setar, 21 April 2012. STAR Alor Setar dan Persatuan Alumni Star telah berkerjasama menganjurkan pertandingan bolasepak 7 sebelah dengan gabungan pasukan terdiri daripada pelajar dan belas pelajar dalam setiap pasukan.

Sebanyak 14 pasukan telah mengambil bahagian dalam perlawanan ini. Presiden Persatuan Alumni STAR, Dato Mansur b Hj Ismail telah hadir menyampaikan hadiah kepada pemenang. Penganjuran pertandingan ini juga adalah usaha sama antara Dato presiden alumni dan unit sukan STAR. Dalam ucapannya, Dato Mansur berharap pasukan bolasepak STAR sentiasa berusaha untuk meningkatkan kualiti permainan dan menjulang nama baik pasukan STAR. Sehubungan itu beliau akan menganjurkan perlawanan persahabatan antarabangsa dengan satu pasukan sekolah dari Thailand pada bulan Mei nanti.

Setiausaha sukan STAR, En Mohd Rizal b Abd Rahman bersyukur kerana pesta bola sepak ini dapat berjalan dengan baik, malah keadaan cuaca juga baik untuk perlawanan. Tahniah diucapkan kepada ajk kejohanan, En Mohd Fauzi, En Mohd Ridwan, dan En Musa atas komitmen yang tinggi dalam menjayakan pesta bola sepak ini.

Johan memerima medal dan wang tunai RM150.00, pasukan mempunyai jersi terbaik menerima RM50.00, Fair play juga menerima hadiah RM50.00. Hadiah disumbangkan oleh Dato Mansur selaku presiden Alumni STAR.
Pasukan Mexico ,Johan  bersama Dato Mansur dan En Azizan

No comments:

Post a Comment